Nummer: 31


Och återhär igen efter ett par dagars tystnad,
men legat sjuk och sen har barnen åkt på förkylning och feber.
Börjar bli bättre nu som tur är,
för hua vad tråkigt det är att vara sjuk..

Och datan har faktist inte jag ens öppnat,
på några dagar heller kontisgt nog ;-)
Men men så är det ibland ska snart börja göra mig iordning,
för jag ska åka på hemligt uppdrag senare idag.
ska bli himla skojj sen att komma hem ;-)

Nepp blogglusten idag är som bortblåst tyvärr :-/
Hoppas den kommer sig tillbaka snart igen,
eller i eftermiddag kankse rent utav...

Ha en fin dag allihopa ni få som läser!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hemligt uppdrag i Uddevalla? Synd jag inte visste det så kunde vi ju setts innan jag körde hem. Pözz underbara du!

2012-01-28 @ 14:08:34
URL: http://karenina84blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh jaaa va tråkigt juuu :-/

Puss puss <3

2012-01-28 @ 20:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0