Nummer: 28

Då var de torsdag redan, och skulle tillbringat kvällen på bästa GOA men tyvärr har jag åkt på kraftig UVI och början till halsfluss så jag får snällt hålla mig hemma. Knapra min dunderkur och hoppas på att de släpper fort.. Ska snart springa till banken för ett ärende där, sen hem och kurera mig igen. Måste börja planera vår älskade lilla Prins 4 årsdag med. Han får iallafall ett Pippihus i trä av sin morfar, och sen har jag inte en aning mer om vad vi ska hitta på. Cykel får han under våren av sin papps och kläder hur kul är det att få?! Fast klart han gillar ju det men funderar på att ge han en upplevelse ihop med oss som ett biobesök istället. För tror mer leksaker är onödigt för han leker ju knappt med nåt annat än sin bondgård, sin gitarr och flexibanan... Och sina bilar imellanåt med såklart.. Så får ta ett snack med hans pappa och se om han kanske kan ha nån ide för en gångs skull... Nu ska jag fylla på koppen och sen hysta iväg! Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bild på din stora lillfis ;D

Tänk vad åren går!

2012-01-20 @ 15:28:10
URL: http://karenina84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0