Nummer: 29

Då var snart helgen till ända IGEN,
och vitt är det ute på sina ställen.
Mår liite bättre men inte hundra än trots mycket vila i helgen,
men det tar väl sin lilla tid antar jag.
Barnen är ute och röjjer i snön och jag hinkar kaffe,
och ska fixa lite nya avsnitt på Once hade jag tänkt.
Innan det blir hem igen och fixa iordning Bellis som ska på kalas i em,
under tiden ska vi städa lite smått jag och lillprins.

Rensaoch fått ner en del till källaren plus borde göra ett röjjande där nere med,
men det får vänta tills papps har ork att komma hit och hjälpa mig.
Ork och komma har han iförsig men just röjja där nere,
kommer nog ta tiiid och ha släp att kunna slänga allt på återvinningen.
Blir nog lätt ett släp utan problem kan jag lova,
och sen ett lass till nån second hand med.

Rensa i röran och få bort sånt som ändå bara ligger och aldrig används,
lika bra och får bort det så nån som behöver det kan ha det!

Nepp nu ska jag börja göra klart så vi fått kommit oss hemöver igen.

Ha en fin söndag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0