Nummer: 27


Ny vecka nya tag!
Ja varit tyst men jag har jobbat i fyra dagar nu,
så jag har varken orkat eller haft tid att blogga alls.
Men haft fyra helt underbara dagar på bästa stället,
och helgen jobbades även ihop med delar av eliiiten ;-)
Helt perfekt stämming med mycket skratt,
och trivs ypperligt ihop med de som jag tillbringade helgen med.
Fast jag trivs nog med de flesta iförsig,
men man har märkt vilka man utgör ett stressfritt team med.

Så nu blir det några dagar ledigt tills på torsdag,
för då bär det av till jobbet igen för en kvällstur.

Idag blir det lite städ med Lillprins medans Bellis är i skolan,
sen ska vi nog mest busa och mysa tror jag.
För usch saknat dem nu när man jobbat så många dagar,
men klart så är det ju och kommer vara när man har ett jobb.
Så är väl bäst och lära sig innan man får ett jobb,
med mer regelbundna tider som man jobbar.

Barnen har varit hos A och det har funkat hur bra som helst,
och det är skönt det faktiskt..
Dock kommer de bli Nattis OM och NÄR jag får ett fast jobb,
för Bellis del iallafall....
Robin kommer vara hos sin pappa då han annars måste byta dagis,
och både han och vi trivs med hans nuvarande.
Så det känns inte aktuellt med Nattis just nu för hans del,
han behöver den fasta punkten för tillfället.
Och sen har han ju sina kompisar där...

Måste fått köpt tvättmedel idag,
ta tag i tvätthögen och sen fått in all torr och ren tvätt också.
Som just nu täcker Robins hela säng :-/
Men först ska vi morgonmysa jag och Bobbisen,
 nu när Bellis gått till skolan.

Hoppas ni får en fin måndag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0