Nummer: 23


Fast de var det redan vid sju för min del,
tröttemössan sitter djupt på kan jag lova.
Så fick bli en kaffepaus på vägen hem från dagis nu,
såg nog rätt rolig ut dragandes på pulkan och med 1/2 kg kaffe i fickan ;-)
Men men kaffet var slut och innan det blir kaos pga fick de handlas,
så man slipper bli som ett monster när man inte har kaffe hemma *haha*

Annars så ligger de snö nu på gator och torg,
myigt men liiite väl sent ändå faktist.
Hade varit mycket roligare om de kommit under lovet,
men barnen är glada så man får väl vara glad för det iallafall.

Ska göra ännu en kategori med här,
handarbete dvs stickning..
För det är nåt jag tycker m att pilla med nu när jag äntligen börjat få pli på´t,
ska bara köpa nya rundstickor så ska det stickas både mössor,
halstuber och sockar så det brinner i fingrarna ;-)
Så ja barnen och alla andra i min närhet kan förvänta sig MJUKA paket hädanefter,
för saknar såå mina mjuka paket jag alltid fått av Farmor&Farfar ♥

Nepp väcka den gamle nu tror jag så man får lite sällskap,
innan jag ska hemåt och fortsätta grejja som vanligt ;-)

Trevlig tisdag på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0