Nummer: 20

Kvällen nu då och snart blir de väl glutta lite Vampyr antar jag,
Bellis är lagd och Robin sover sen ett par timmar tillbaka,
varit en rätt skön slödag måste jag medge.
Förutom att barnen varit högt och lågt så har det inte gjorts många knop,
och det är rätt skönt det med för en gångs skull.

Imorgon är det sista dagen på detta jullovet,
och känner det ska bli skönt att komma tillbaka i vardagen.
Om inte så för barnens skull ledigt ÄR skönt,
men FÖR länge blir det lätt tråkigt ;-)

Imorn blir det fortsätta röjja bland all bröte,
håller på nu och fnular på vilka gardiner som ska upp var.
Och sen rensar ur kläder och annat både i mina och barnens gömmor,
ska nog slänga ut lite på blocket/vanersborgstorget med.

Sen ska både Robins lilla cykel och Bellis cykel säljas,
för de är urväxta nu....
Men Bellis får en ny av A inom kort som han fixat iordning,
tror hon kommer bli jätte glad....
Robin har han en till med så i vår kommer de ha varsina nygamla cyklar,
att cykla runt på mina små kottar ♥

Nepp lite vampyr nu innan jag slänger in handduken för idag!

Sov gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0