Nummer: 18


Lördag och det är riktigt ruggväder ute idag,
så det är en riktig innemysardag känner jag.
Jag och lillprins sitter och morgonmyser oss i soffan,
vi vaknade vid nio ungefär.
Så lite sovmorgon blev det ju idag så skönt att slippa,
 va uppe innan tuppen emellanåt faktist.
Kaffet smakar gott som alltid och febern hänger med idag också,
men så är det ju får hoppas den försvinner snart.
Kollade tre avsnitt igår av VD och WOW  vilken serie,
blev helt såld ju....
Sen att New Moon gick på 1:an igår gjorde ju inte saken bättre,
bara ÄLSKAR de filmerna så...
Och jag som ALDRIG gillat vampyrfilmer och sånt,
känner jag nog är rätt såld nu på just de filmer/serierna..

Så får se till jag har laddat upp med S2&3 med VD så jag har dem,
sen ska jag ha Twillight-filmerna i orginal med.
Har ju första så det är de andra jag ska inskaffa mig snarast,
och riktigt längtar till Nov nu med då del 2 kommer.

Nej nu ska jag fylla på koppen och se om de andra tänkt kliva upp idag,
fryser lite nu så får värma mig med kaffet ett tag.

Ha en fin lördag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0