Nummer: 34


Igår var en helt otrolig dag allså jag har nog inte riktigt,
förstått det än men snart så vet jag vad jag ska göra i 7månader framåt.
För 1 Mars börjar jag på mitt första längre vikariat på älskade GOA,
fick erbjudande om ett nattvik och vem säger nej till ett längre jobberbjudande?!
Är så otroligt glad att jag inte kan förklara känslan,
för mitt allra första längre vik förutom som timmis och sommarvik.
 
Så känns såå otroligt gott att äntligen se en liten ljusning,
och det behövdes verkligen just nu!

Så fortsätter gå runt med ett leende på läpparna även idag,
och tar tag i alla samtal som måste ringas för att fixa saker inför detta!

Hoppas ni alla har en fin dag så på återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0